Allt om Bexter

2012-12-30
20:36:49

Hänt endel
Jag är lika osocial som vanligt här.. Men de har hänt endel saker sen sist. När jag kom hem från Norge va jag hemma över helgen på möte och sen va jag & syrran med mamma på vårt länssjukhus för att kolla hjärtat. Medas hon va där shoppade jag & Snutten. =) Sen har de vart julshopping x flera... pengar åt höger o vänster. Sen vart de ju inte bättre av mitt impulsköp =P En ny mobil, Iphone 5. Aja, de är sånt som händer ;) eller?? I jul va alla hemma, dvs båda systrara, svågern & barnen.. De va lite jobbigt för barnen med paketen under julgranen men de gick bra ändå. =) Efter de har de bara vart lugnt, vart hemma bara =) Vart ute o kört skoter & fiskat lite =) fick en röding =) Idag va Jag, Sarah, Tommy & Andreas ute med 8 ungdomar från Uppsala.. åkte skoter bort till en liten sjö där vi umgicks, grillade & pratade o hade de allmänt trevligt =) sen åkte vi till Björken där vi tog en kaffe & värmde oss lite innan vi åkte hem. Men nu tänkte jag ev duscha efter all rök från både skoter och eld, sen blir de att slappa. De tar på krafterna att vara ute =P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: