Allt om Bexter

2012-09-28
19:58:03

Halt
 


Det har vart en lång dag idag. Jag gick upp 04.40 för att vara nere på körskolan kl 05.30 =P och närmare kl 06.00
åkte vi till halkbanan. Jag började att köra, de va skönt just för att de va lite trafik men väldigt
jobbigt oxå pga att de dimma.. ibland såg man ju inte vägen. Jag klarade iallafall att köra den sträckan jag skulle köra =)
Sen väl på banan va de ju skit kul!! =D Hihi Jag va jätte nervös att man skulle göra bort sig eller kugga sig. Men de gick hur bra som helst. Ioförsig va de kanske jag som gjorde bort mig först =P Vi skulle köra på haltväglag, ta oss ut på vägrenen, söka fäste och ta oss in på banan igen..men de funka inte för mig =) Jag gjorde en piruett som Björn sa (min körlärare) =) Och dom andra eleverna.. "Oj, va du snurra"
Men nu är jag hos päron 1 &2 i helgen och ska träna att backa runt hörn.
 
 
                                           (Bild från Google)
 
Lördag ska jag på begravning för Linas morfar och efter den ska jag va hundvakt åt lilla Cindy medans
hennes fam & släkt går och äter.
 
Söndag em blir de kalas för farmor & pappa =) Ska bli mums med smörgåstårta!
 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: