Allt om Bexter

2013-03-13
14:10:17

Slapp vecka
 
Ser ut som de bara blir jobb en dag den här veckan (måndags) o den va ju inte speciellt ansträngade =) Hade 3-4 patienter som operetades & sen gick hem.
På morgonen när vi gick igen patienterna sa läkaren till mig, " Du ska va med på operation idag!" Jag vart lite ställd, för vi pratade inte med varandra o helt plötsligt sa hon de bara =P Så jag gick & frågade patienten om de va ok (ett måste) sen ringa ner till op & se att de va ok för dom.
Kanske inte den roligaste operationen jag vart med på men lärorikt! Man fattar lite mer när man får se. =)

Inatt som va & nu inatt blir jag här hos syrran IFALL de skulle dra igång.. Hon va till sjukan/ förlossningen i måndags eftermiddag för hon hade så ont, de höll i sig ett tag men sen gick de över =/ dom blev kvar där en natt men nu är dom som sagt hemma igen! Hoppas på bebis snart!
Men nu är en väninna & hennes 3 bara på g hit för att Anna (mamman) ska slinga håret på syrran & då hoppas jag på att få mysa lite bebis =) Sen ska jag hämta barnen på dagis!
 
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: