Allt om Bexter

2012-10-10
21:19:20

Hihi =))
 

Ååå, jag är såå glad! Jag vill tacka alla som kom ihåg min dag, fått många sms och samtal!!
Kalaset hade vi i helgen som va då Sandra o Anders va hemma o då fick jag lite smått o gott.. bla pengar, ett jätte häftigt ljus av Sanders (Sandra O Anders) och en klocka som jag själv sett ut =P
I morse fick jag en liten blomma o choklad av snutten =) O nu i em fick jag av mimmi med fam ljuslyktor, halsduk och Britney Spears parfym Fantasy!
Meeen de allra bästa med just denna födelsedag va att jag fick mitt körkort! =) Klarade både skrivningen och körningen idag så jag kan inte med ord beskriva hur glad jag vart!  Känns såå skönt att de är klart nu!
Men jag hade inte klarat detta själv, Jesus hade ett finger eller två med hela dagen & de är jag så tacksam för!!
 
Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag!!
Kram på Er!!
 

 

Kommentar:
#1: Knut

Stort grattis igen!! :D
Kram <3

Svar: Tack så mke Min Vän!! Kramar <3
Bexter

2012-10-11 @ 10:24:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: