Allt om Bexter

2012-12-04
19:41:06

Snart 3 veckor


Godkväll
Jaa, snart har jag vart här i 3 veckor & jobbat. Ska blir skönt/ kul att komma hem.
Träffa familjen, Tiger naaw o julstäda =) Pynta är ju såå skoj! O sova i sin egna säng, äta mammas mat och titta på svensk tv! =D
Nu har jag precis duschat och "väntar" på att klockan ska bli 20.10 då de är handboll.. Norge spelar mot?? Vet ej.. men blev "inbjuden" av Trond (mannen i huset) =P att va med o titta.. eftersom de är Norge som ska spela tyckte han jag skulle va med =P Såå jag har lovat de.. Tror jag ska överleva med en cola =D

Hoppas ni haft en bra 1:a advent, själv va jag bara hemma =) Men till 2:a är jag hemma, de blir myys.

Ha en fortsatt bra kväll på Er!
Kram


Kommentar:
#1: Knut

Snart ses vi också! 1,5 vecka kvar. 8 arbetspass kvar!
Kram!

2012-12-04 @ 20:32:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: