Allt om Bexter

2012-11-25
14:50:03

Norge
 
Har inte vart här på ett tag, vet inte varför.... Men har inte haft mycket att säga..
Är iallafall i Norge nu ett tag, vart en vecka redan. Helgen har varit lugn, va i Fredrikstad en sväng igår och idag har jag nästan bara vart hemma. Allt är ju stängt på söndagar här.
Men närsta fredag ska jag ev på middag hos några bekanta som har ett sinnsykt hus och speciall beställda möbler från Afrika.. De går inte beskriva hur stort och fint de är gjort.. för hand.. de är sjukt vilket jobb.
Dom har 2 eller 3 stora bord med motiv  typ 10 cm ner i bordet o så är de en glasskiva på de.. o på varje stol är de ett djur., o dom är nästan lika hög som mig =) Jag får ta i med båda händerna för att få ut en stol.. då är dom ganska stora. Och i de rummet är de bara djur, allt från björnar till massa Afrikanska djur som han skjutit... dvs detta rum är nästan lika stort som ett litet hus =P
Men de går inte att förklara, de måste ses =)
Men får se om jag ska dit, man måste ju va sådär "ordentlig o jobbig" =P de är ju en hel del folk som kommer.
Aja, imon är de en ny vecka med jobb och möjligheter.. va inte helt i form igår men så är de ibland..kan inte jämt va glad & ha humöret där uppe...Hoppas ni haft en bra helg, hörs en annan dag.
 

Kommentar:
#1: snutten

Hoppas du har det bra. Saknar dig...

2012-11-30 @ 11:19:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: