Allt om Bexter

2010-08-08
02:31:09

Hej igen! =)


Nu va man hemma igen efter några dagar i Uddevalla och Jönköping =)
Vi, eller iallafall jag hade skit kul i Udde =P
Vi kom ju ner på tisdag kväll och då va ju alla ganska trötta
efter 8 timmar på tåg, så då tog vi de bara lugnt med en film.
Onsdag så var de fint väder så vi for ner till "stranden" å hade
de trevligt med bad, fotlek, lunch, manetkrig, fika & vollyboll m.m. =)
Sen på torsdag så var de regn så då for vi ut till David å bada i havet 
och syrran spelade in sin låt=)
(sen minns ja ej vad vi gjorde mer..=/)
 men iallafall på fredagen så var vi hos David igen för att kusinen vill
spela in sin låt å så fixade vi lite mat och sen åkte vi in till Udde igen
för att vara med på våffel kyrkan =)
Och på lördagen åkte vi in till Gbg och gick på Liseberg =)
de va verkligen jätte roligt! om jag får till något bra
kort så kanske ja lägger upp en bild sen =P
SÖNDAG.. den tråkigaste dagen av dom alla, då vi skulle åka hem!
Hade velat stanna längre för dagarna går ju sååå fort.. =(
men vi ses nog snart igen får jag hoppas! =)

När man kom hem på söndag kväll så var de bara att packa om för
att sen åka ner till Jkpg på måndag morgon.. de va lite
jobbigt men de gick.
Vi skulle ner och hälsa på mormor men jag var mest
ute å sprang runt i affärer =) Jag tror ja var på Ikea varje dag.. =P haha
var oxå ner till Orust över dagen =) de va väldigt fint där!
sen så gjorde jag inte mycket mer.. kom hem igår 23.00 å då hade
jag ingen lust alls att skriva..
men nu tänkte ja sova!
Gonatt! =)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: