Allt om Bexter

2010-12-19
00:41:31

Gårdagens shopping + övriga veckan =D


Igår så va ju jag å Snutten på lager 70
och shoppa lite =)
de fanns ganska mycket fint men
man kan ju inte köpa allt, tyvärr =(
men de fick bli detta iallafall.


Only tröja för 50:- =)
de tyckte jag va ett bra pris.. då är de skitsamma om den går sönder.


Spetstights från Vila 129:-


Sen fick de bli dom här baggy jeansen från Only 299:-
de va ju som hittat =P


Sen så tidigare i veckan så shoppa jag lite oxå
men då vart de bara detta till mig själv,
resten vart julklappar å de kan jag
ju inte lägga upp här =P


Lite nytt smink.. =)
Hoppas att den här faceborsten är bra,
den kosta lixom 90:- 


Nä, nu gott folk ska jag natta.. ögonen
vill inte va uppe längre.
God natt & sov så gott!
Kram



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: