Allt om Bexter

2010-07-20
19:21:29

Blandat från idag...


              
         Idag har jag inte hunnit sitta här framför denna burk. 
         Gick upp ganska sent å fika sen när jag skulle gå till katterna så kom Andreas med Sabben då hjälpte jag honom å tanka sen åkte vi genom skogen till katterna, de va så skoj! =D
Sen när vi hade varit där å åkt genom skogen igen så provkörde jag den... haha de va verkligen roligt + att den började koka oxå xD haha  Sen höll på att leta efter nån rem som skulle kunna passa med de lyckade vi inte med..
(Tur att man bor mitt ute i ingenstans,... där beöver man inget körkort.. xP haha Eller vad säger du Andreas? =D)

Sen lite senare på eftermiddagen så vart de lite små kyligt inne så då gjorde ja upp en lite brasa =)


Mysigt de är att sitta framför när de knastrar =)

Sen da så satte jag igång å bakade å laga mat..
muffinsen ser kanske brända ut men de är dom inte.. dom har bara lite mycket färg =D


Dom vart goda, likaså maten =)


 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: