Allt om Bexter

2010-11-30
18:46:26

Skoter Fest!!

I Lördags så var de skoter Fest =D
De va jag & grabbarna som åkte upp
på Fjället å där kika vi lite på
modellerna för 2011 =)

Sen så fick man prova vilka man ville
om man hade förarbevis, å självklart har jag de ;)
Så jag tog ett åk upp över skidbacken med
dom här två:


(detta är en 2010 men den ser typ likadan ut)
den va inte så skoj.. va så konstig å köra på nå vis


detta va den andra jag testa =) den va riiiiktigt skoj =D
va verkligen drag i den, en sån vill jag ha!!  ;)
(bidrag mottages, så hör Gärna av er)

Undrar vad han Arctic killen tänkte när lilla jag kom
fram i mina skoter kläder & frågade om jag fick testa denna =)

Jag va typ den enda tjejen som test körde..
men de är väl som de är sagt,
Liten men Tuff! ;)


 


Kommentar:
#1: mimmi

hej min vän

varför är det så dåligt med inlägg

puss o kram

mimmi

2010-12-04 @ 09:05:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: