Allt om Bexter

2010-10-11
21:56:30

10.10.10


Igår va de den STORA dagen =) eller ja, jagfyllde 20=)
Så de är väl därför som jag inte har bloggat på nån dag nu.
De har gått i ett hela helgen.
Åkte hem i onsdags kväll, dock direkt till Norge, sen åkte jag
hem på torsdag.
Fredan va jag bara hemma med systrarna, lördan hade
vi bibelstudium och kalas för mig och min kusin som fyller 20 imorgon=)
(Lägger kanske upp nån bild på de jag fick sen)
På söndan hände inte så mke, Jag, Sandra, Simon, Andreas, Sebbe och Tommy
spelade Alias =) de va riktigt skoj=D
Sen senare på kvällen åkte jag till Norge igen =) och sov över där på ambulansen;)

Men nu är jag nere i lägenheten igen för att gå ännu en vecka i skola.
Får se vad som händer i veckan=)

Nu ska jag käka lite. Ha de gott folkens!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: