Allt om Bexter

2010-10-03
20:02:30

Dagens resultat



Dagens orrjakt gick inte så bra och de berode på vädret, de små regna och blåste... men vi fick iallafall se 2 stycken, dock kunde jag ej skjuta för jag fick adrig tillfälle.

Men när vi kom hem så var de massa skator som flög runt, då vart jag sugen på att testa nån av dom =)
Så vi tog fram salongsgeväret och sen så satte jag mig å vaktade på dom. De kom väldigt många å så satte sig en väldigt bra så jag tänkte att den där ska ja testa=)
Jag drog av ett skott, alla fölg å de vart helt tyssst..=/ jag tänkte att den där bomma jag för jag han aldrig se vart han tog vägen.. men tänkte att jag får gå ut å se. 

                 

             

Tyckte den första bilden va skojig =P xD landa me huvet rätt ner.. hehe
(Ni kanske tycker ja är hemsk men som jag har sagt förut, den här bloggen handlar ju om allt konstigt jag gör)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: