Allt om Bexter

2010-09-05
23:36:17

Veckan med Sandra =)


Den här veckan när Sandra va och hälsade på mig
hade vi såå skoj.. ;)
Vi va bla upp på akuten å skulle hälsa på Almen men
då va ju han så klart sjuk... =/
men vi va ner på stan och luncha och sen fikade vi med syrran
& hennes familj =)
Sen så va vi på dollars där Sandra skämde ut sig. Hon hittade
några öron som hon satte på sig och precis så kom 
de personal förbi.. och Sandra börjar as garva =) hehe  (pinsamt) =P
+
att vi har dampat & skrattat på andra affärer =) ojojoj vilken vecka!!
va ett tag sen ja skrattat så mke, har både gråtit och haft ont i magen =P speciellt
när vi fick reda på vad business va!!! xD hahahah
En annan sak som vi skrattat åt va när vi har sjungit "Gona fil gona gräddfil, haha you know that i talkning about"!
(är man över trött kan man skratta åt precis allt)

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer.. vi hade mys på kvällarna 
med lime pannacotta, massa ljus & tv =)



Min vän, du måste komma ner snart igen! = )
Gla i dig! ♥



Kommentar:
#1: Sandra

Åå, min vän <3 Gla i dig å! Jag kommer snart ner igen! Jag behövde verkligen de där dagarna med dig! Så mycket skoj och skratt vi hade! Du också, som försökte gömma dig i busken ;)

2010-09-08 @ 16:15:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: