Allt om Bexter

2011-04-11
23:34:44

1 veckan sen



Nu var de en vecka sen jag la upp något så de är väl dax igen..
Idag har jag, mamma och pappa vart ner på byn, jag har fixat mitt visa kort och hämta ut ett
till paket som kom igår =)
hämtade ut ett på onsdan och på torsdan,
sen så hoppas jag mina väskor och solglasögonen kommer i veckan oxå =D
men efter de så är de slut på att beställa saker ett tag.. känns som de vart
ganska mycket nu ett tag.. inte bra! Ska BARA ev köpa ett par linne byxor på fredan om
jag hittar några, de är till Israel resan så de är iallafall inget onödigt, tycker jag=)


Mina pengar känns som dom försvinner så häär fort... =/ men de
är kanske inte så konstigt?
Tur att man ska jobba hela sommaren.
Stian undrade förresten oxå om jag & Sandra kunde komma ner dit
å jobba lite innan vi åker till Israel, men de hinner vi ju tyvärr inte
annars så hade de varit bra. Men de får kanske bli i höst efter jobbet på sjukan.

Vart plötsligt jätte sugen på att skaffa hund oxå
Men de jobbiga är ju att den kommer bli som ett barn, man sitter lixom fast i den
men de är ju sånt man får ta. Hitta en Otroligt söt liten sak på blocket för 15 tusen=)

Chihuahua tik valpar med stamtavla
Eller hur är hon söt?!!! Jag vart Jätte kär i henne. ♥
Alla bidrag mottages ;)


 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: