Allt om Bexter

2011-04-18
15:58:35

Äventyret igår =P


Igår da så var vi ett gäng som va ute 
på en skoter tur, igen =P 
De gick väl ganska bra på vägen dit, iallafall för dom flesta =) 
De va en del vatten och så men som sagt de gick bra. 

Men sen på vägen hem da så åkte Andreas först sen Simon och sen jag..
Vi kom fram till en å som va lite öppen men Andreas körde över på vänster sida där de
gick bra. Simon tog leden över å som va öppen... ni  kanske kan räkna ut hur de gick.?.. =P
isen brister + att de är för mycket lutning på andra sidan så skidorna kommer typ inte upp..
svårt att förklara men ni fattar kanske om ni kikar på bilderna =P




Simon som blev "offret" denna gång är han i gråa kläder.




Sen da när detta hände så står Andreas på andra sidan och
ropar att jag ska köra över och hjälpa till att få upp skoter. =)
Jag börjar kika mig om vart jag kan köra över men då kommer precis pappa och
kör över på ett ställe så jag åkte efter.
De va tur att pappa åkte den vägen vi gjorde för alla andra tog en annan väg för att
dom skulle slippa att åka över där plus ån som kommer efter som oxå
är öppen..
Så när pappa dragit upp skoter med sin så kunde vi fortsätta våran färd hemåt =)
kommer då fram till den andra ån som är öppen ganska mycket men
jag hade ju inte så mycket att välja på, de va bara att gasa =P

Så här såg förresten gäddan Mattias fick igår på angeldon

 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: