Allt om Bexter

2011-04-15
12:20:27

Fredag =) Jippi


Jaha nu har fredan kommit igen.
vaknade kl 5 då Marcus stack in huvudet och sa Hej då =)
hans tåg gick 05.15. De va rikigt kul å träffa honom
men nu hoppas jag på att "vi gänget" kan ta oss ner till Udde =)

kl 07.00 ringde klockan men låg å drog mig till 20 över
så då hade jag lite brottom eftersom jag hade "möte" med chefen
på sjukan kl 08.00. De gick bra.. lönen va bättre än va jag hade trott så de
va skönt. ;) (mohahaha)  Men är lite nervös över hur de kommer gå, de är ju rätt mycket att lära..
allt från ord till hur dator systemet funkar.. =/ aja de löser sig. 
Men nu måste jag skynda och göra mig i ordning för Louise är 
tydligen här nere snart så ska ner på stan och träffa henne! =) 

Sen efter att syrran slutat jobbet så far vi och ska 
shoppa lite =) å efter de bär de av hem till Fjällen igen! 
Ha en fortsatt bra dag! 


 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: