Allt om Bexter

2011-04-13
11:30:30

Helgen som va

Tänkte jag skulle lägga upp nån bild på skoter
turerna vi gjorde i helgen. Va ute både fredag, lördag och söndag
men fredan va mindre rolig, de snöade, blåste å va Jätte grått ute..
man såg absolut ingenting fast man hade glasögon för de vart massa vatten på dom
som ej gick att få bort och om man tog av dom så fick man massa snö i
ögonen istället och de kändes som tusen nålar,  mindre skönt.
Så man kan säga att jag körde i blindo.. såg inte leden.
Så nu har man provat att  va blind och köra skoter, de va inte så lätt.

Men här är nån bild från lördan och söndan.



haha ojda.. om ni nu ser de lilla rosa ringen så är de där vi satt å grilla=)
Jag, Tommy och Andreas gick långt upp i skogen upp på de största stenen
vi kunde hitta och så tog jag ett kort på alla som satt där nere =)
+ på fjällen runt oss ↓





Vi ungdomar tog en annan vägen hem pga att vi ville köra i vatten =P
de är så skoj =)
Detta är en å som går rakt genom skoter leden =) de brukar öppna sig
ganska fort eftersom de är drag där.
Det här är Andreas som åker över.



 
Söndag:
Då var vi ute och fiskade lite och
här sitter lilla Isak och äter masmelos =) Nöjd och glad.
(På doma här bilderna ser de inte ut som de inte finns nån snö,
men de finns de=) iallafall lite )




Kommentar:
#1: snutten

Det var en fantastisk helg!=) Hoppas denna blir lika bra=) Love u...

2011-04-14 @ 12:53:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: