Allt om Bexter

2011-04-19
10:21:53

Tisdag

Nyss vaknat, satt på en tvätt och nu ska jag
göra mig i ordning för att sen gå
till Willy:s och köpa nån lunch.
Sen ska jag gå upp på sjukan och äta
lunch tillsammans med Snutten =)
Hon har rast i ca 1 timme så då tänkte vi gå och hälsa på
Thomas igen. Vi va där två gånger igår oxå. Va ute och "rastade" honom på
kvällen för att han ville ha lite luft, för han har legat på intensivavdelningen
och därför inte kunat ta sig ut pga av smärtorna. 
Men på söndan så kom han till kirurgavdelningen så nu är han lite mer
fri.  
Tror dom skulle stänga av morfinet idag som han får in
i ryggen, så vi får se hur han mår idag.
Dom säger att han kommer förhoppnigsvis bli utskriven
innan påsk, så om han blir de så kommer han nog att följa med oss
hem och fira påsk och va med på mötena.
(rehab) =P

Ska vänta på att Mimmi slutar kl 3 då jag ev ska följa dom hem
för att sedan fortsätta till Päronen i fjällen nån gång ikväll.
Sen blir de nog att börja med engelska arbetet så jag blir
färdig med de.. jobbigt att ha något efter sig.
Ha en fortsatt bra Tisdag!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: