Allt om Bexter

2011-04-05
11:52:08

Tisdag


Dagen började med att gå upp när klockan rinde 2 minuter i 8.
va tvungen att ringa läkaren som har tele tid mellan 8 å 8.30..
de va sjuk irriterande att han va norrläning.. fick ju dra orden ur honom
han va lixom tyst. Men fick pillrena utskrivet iallafall, de va huvudsaken.
så ska ev hämta ut dom idag.. sen imorgon kommer de Paket!
beställde lite mer kläder + skor med expressfart igår.

Igår så var jag med kussen & hennes mamma
och shoppade lite.. då ringde chefen från sjukan och erbjöd mig jobb där
i sommar, så jag tackade Ja eftersom jag fortfarande inte hört något från
dom i Karlstad.. =( ville ju va där.
Men de blir nog bra detta oxå.. funderar på att göra om lite i lägenheten
så de blir lite mer vitt och gammeldax så man trivs lite bättre när
man nu ska bo där i nån månad.
Ska lämna in en lapp med klagomål till hyresvärden som jag/vi vill ha
återgärdat och jag hoppas på att dom tar tag i det.. dom höjer hyran och så men
dom gör lixom ingenting =O så nu vill jag att dom ska renovera lite så man
får det man betalar för!



Kommentarer:
#1: mimmi

you go girl !!

Härligt med en donna med lite klös i !!

Löv ju

/ syrran

2011-04-05 @ 13:29:53
#2: snutten

I agree;)

2011-04-05 @ 19:34:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: