Allt om Bexter

2011-08-30
12:41:23

De senaste



Hallå Min Vänner!
De va ett tag sen nu igen..
Men har inte riktigt haft tid med bloggen.
Men de senaste som har hänt i mitt lilla liv är tex
 Ett besök på björnparken som gjordes förra veckan =)


Hehe detta ska vara en liten björnunge  =P






Bilderna är tagna med mob, därför dom är mindre bra..

Och i helgenvar jag o syrran ute och gick nästan  1,5 mil, 
då kan man hitta "spännande" saker som detta =P





På söndan så åkte jag, syrran och kusinen till Gävle på möte =)
Temat var Israel, de va Göran Duveskog som höll i detta, de va 
jätte bra! Sen så var Joen med oxå, han är jude. Född och uppvuxen i Sverige men 
bor i Israel sen måååånga år tbx . Han var vår guide när vi var där nere.
De va super kul att träffa honom igen. Han undrade när vi skulle komma tbx, men 
vi måste ju samla ihop pengar till resan i Januari först sen får de
bli ett återbesök till lilla Israel =) 
(tycker de är konstigt att världen inte fick/får veta
vad som hände där nere nyss, kan berätta mer sen..om jag inte glömmer bort de, då
får ni påminna mig)

Men iallafall, när vi kom hem på kvällen från Gävle så åkte jag, syrran och farmor
och städa min andra systers hus (mimmi) dom är just nu i Grekland på semester 
så vi lovade att städa huset.. men inte gratis! Fatta vilket jobb de har vart, vi blev klar
igår kväll. 
Och om du Mimmi läser detta så hoppas jag du blir nöjd =) 
Har nämligen ändrat lite på saker å ting ;) Jag är iallafall nöjd, de är huvudsaken..hehe =P 
Längtar förrestenn tills ni kommer hem, man kände verkligen hur tomt de var
utan er! =/
Älskar er! Kiss



Kommentar:
#1: mimmi

Tack för den otroliga städningen ni gjorde, de blev fantastiskt bra. Älskar dig osså vännen!!

Stor kram fråm mig till dig.

2011-09-06 @ 20:48:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: