Allt om Bexter

2011-08-11
22:31:14

Jag vet..


..att jag är skiiit dålig på att skriva något här..
Men idag har jag hittat på att göra nånting hela tiden på
jobbet..städa å fylla på saker medans dom andra bara
sitter på sina rövar och inte gör ett skit! 
Dom är så himla lat och sen så sitter dom och
klagar på att tiden går så sakta och att dom är så trött! Men dom
gör ju ingenting för att få tiden att gå.. Ååå jag blir så trött!
Så idag har jag som sagt haft fullt upp och de kände jag när
jag kom hem.. fick skiiit ont i magen igen.. så nu har man fått IBS =/ suck.
Ställde alarmet på mobilen och la mig i soffan och hoppades på att de onda skulle
gå över till kl 6 då jag hade bestämmt tid med Bullen och Robert.
Vi va och kikade i en ny affär som öppnade då.. men de va endel folk så
de gick knappt att se nå.  Så vi pratade på att kanske gå dit imorgon igen men
de beror på hur jag mår.. fick lite ont igen när jag kom hem.

Men nu har jag ätit lite så nu blir de att ta de lugnt
och sen sova. Ska försöka att sov ut och jag
hoppas magen är bra imon.

Ni får ha en bra kväll och helg, själv ska jag jobba.
Natti Natt





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: