Allt om Bexter

2011-08-02
11:32:20

Ledig!!


Hej blogg =)
Idag är jag ledig, de är skönt efter att ha jobbat helg, dock va
de en lugn helg med få patienter. Men där emot igår imorse va de
Kaos!!  Natt personelen hade tagit imot 7 patienter och typ alla 
 tillhörde kirurgen, men dom hade 30 patienter så därför fick
dom komma till oss.
De va en hel röra! De är så mke med K- patienterna för de
ska va commotio observation, puls & blodtryck varje timme m.m.
Sen när man tagit prover och ska skicka dom till lab så finns dom inte
inne i vårt system utan man måste krångla för att komma in på
kirurgens eftersom dom till hör dit. =/
Sen finns de ju såna som skriver ut sig själva oxå, som vill hem
och sen bara går .
Hoppas de är lugnare imon kväll när jag ska jobba, hade
varit skönt om man fick sitta 15 min  och sen ev hinna äta oxå. De ska man 
inte ta förgivet att man får.

A iallafall, nu ska jag slänga mig ut på gräset och sola lite =)
Är helt solo hemma hos syrran!

Ha en fin dag mina Underbara vänner!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: