Allt om Bexter

2011-12-22
23:45:58

Dagen går mot sitt slut..


Hallå Du glade
Jag har nu dragit med mig min sjuka dator (minst sagt)
ut i stugan.. å jag tänkte så som att jag gör upp en
eldfis så de inte blir sååå kallt inatt eller mot morgonen.
Men nu känner jag att de kommer nog bli väldigt varmt
här uppe på loftet.. typ bastu =/

Tror jag har nån dålig gen när de gäller just eldfisar =P
När jag och Sandra skulle sova i en av våra andra stugor skulle
mamma "bara" elda liiite.. jo de slutade med att vi vaknade mitt i natten och
höll på att dö! De va as varmt.. fanns typ ingen syre=P
När Sandra hade tagit sig upp, ut i köket för att se på termometern
ropade hon på mig.. ni kan inte tro hur varmt de va.. de va 40 grader! D, va varmt de. Vi slapp frysa iallafall =D
hahaha.
Usch, måste ner å stänga draget helt innan jag flyter bort =)
Ni får sova så gott, jag ska oxå försöka sova i denna bastu =P
Sen så får ni ha en bra lill-julafton imon =P
Natti natt



Kommentarer:
#1: Sebastian

Misär!

2011-12-23 @ 18:14:19
#2: Sandra

Hahahha, fy vad kul det var! Aldrig mer så varmt när man ska sova :P ;)

2011-12-26 @ 14:13:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: