Allt om Bexter

2011-12-17
16:25:15

Lördag


Nu är de precis en vecka kvar till jul =)
Men vi ska börja redan imorgo, ska fira jul med syrran och hennes familj + farmor & farfar,
så denna helgen är jag kvar här nere. De händer inte ofta kan jag säga. Men åker hem till Mor & Far
på söndag och blir hemma ett tag, tror jag..
Men nu snart så ska jag åka ner på järnvägsstation och säga hej till Sandra som komme hem =) Sen åker jag å snutten hem till Mimmi och dom för att äta lite och ikväll ska vi ev göra lite julgott och hjälpa Mimmi att slå inte
lite klappar.
De är skönt att de är snö hemma iaf så de blir en vit jul. De är de som är lite tråkigt här att de inte finns snö =/ de tillhör ju lixom julen.

Va förresten i Falun igår och kika runt lite sen blev de Borlänge där vi hälsa på en kompis och hennes kille
för att dom har köpt hus. De va jätte mysigt och trevligt.

Nu ska jag dra men lägger upp lite bilder på måndag på klapparna jag får imon.. (om jag nu får några,har kanske inte varit snäll) blir rätt sent innan vi är hemma på söndag.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: