Allt om Bexter

2011-02-05
20:55:19

lördag kväll


Denna dag började med att vi tog sovmorgon =P
eller ja, jag gick upp halv 10 och duschade sen käkade vi
frukost och fixade oss.
Sen satt vi vid våra datorer och tråkade fram till Stian kom hem
och frågade om vi skulle med in till Oslo och kika lite medans han fixade lite saker..
så vi hängde med och virrade runt i Oslo men vi gick inte vilse, tror jag??
När Stian hade "hittat" oss så gick vi och käkade indiskt=)
De vart kyckling i currysås med mango för mig, ganska gott men lite tjatigt..
va typ 7-8 dl med sås =O men allt de åt jag naturligtvis inte.

Men nu sitter jag hemma och gottar mig,
banan med choklad, de är gött de =)


(bild tagen från google)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: