Allt om Bexter

2011-02-23
12:19:19

Snacka om flax =)


Nu va man hemma i Fjällen igen. De vart bara en skoldag denna vecka.. helt onödigt
vi kollade bara på en film..=O känns ganska surt att behöva bet bussen ner på måndag kväll
och sen hem igen på tisdag eftermiddag för en film som jag lika gärna kunde sett hemma...
Aja men nu är jag hemma iallafall och nästa vecka har jag lov så de är gött! =)
Men de är inte nog med de =P börjar skolan igen tisdag vecka 19 =D jiippii!!
men de blir inte att gå hemma 2 1/2 månad utan jag lär väl fara ner till Stian
nån vecka och tjärna lite pengar.. + att jag kanske ska börja med ett engelska arbete så jag
slipper att göra det sen när jag kommer tillbaka till skolan igen, gött å ha de gjort lixom.
Men ni kanske undrar hur jag kan va ledig 2 1/2 månad?
Jag kommer ju ha två lov nu, sport och påsk sen så är jag "inskriven" på omvårdnadsprogramet och
dom ska ha praktik nu i 6 veckor så då har inte jag nånting att göra. Så då var det bara vecka 12 jag skulle
gå men läraren sa att jag inte behövde komma=) sen så har jag tagit ledig vecka 18 för då 
kommer vi hem från utlandet ;) så därför är jag ledig så länge.
(kan berätta mer om resan sen ;) ) 

Men nu ska jag bege mig ut i det finna vädret! =) 
Ha en fortsatt bra dag!



haha.. tycker denna låt är bäst! xD får väl erkänna att den passar ganska
bra in på mig =P
  



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: