Allt om Bexter

2011-01-31
23:09:30

5 dar =O


Såg att de va 5 dar sen jag uppdaterade.. de är ganska läge, men
har inte orkat + inte haft något att skriva..
har varit ganska stressigt förra veckan.. kom hem till päronen, städa mitt rum å lite annat
ointressant =P
Sen va jag en sväng i Norge & hälsade på Louise =) å sen
har jag varit på möte i helgen och kört skoter =)
Fick träffa två helt fantastiska människor =) de va riktigt skoj! 

Igår vart de att packa resväskan akut eftersom jag och sandra 
skulle ner hit till Norge och jobba... så blir väl här i ca 2 veckor.

=P Idag har vi varit i Sverige, Svinnesund=) shoppade lite mat, skrattat och 
varit inne hos tullen.. de va så där. Men imorgon blir de först jobb sen hem å slappa! 
 Nu ska jag sova, får se om de händer något roligt imorgon som man kanske ev förhoppningsis kan
skriva om =)
Sov gott världen!
kramar från Norge



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: