Allt om Bexter

2011-01-21
11:43:05

Denna dag..



..började så där..
Tiger har druckit såå mycket vatten på sista tiden
så igår sa jag till mamma att hon kanske hade diabetes för då
dricker man ju mycket... men mamma sa att hon kan ju ha
njursvikt oxå, som Mino hade. (Mino ett annat "hitte barn" som jag tog hand om,
han levde dock inte länge..han va runt 18 år) men tillbaks till Tiger.
Jag ringde veterinären imorse och då sa hon att Tiger kunde ha något med socker,
kanske inte diabetes men.. eller njursvikt så nästa vecka ska
vi nog åka och ta ett blodprov och se vad de är för fel.
Jag hoppas verkligen inte de är något fel på henne, hon är de bästa jag har =´(
Lite konstigt kanske, men dom som vill får gärna be för henne!!


åå min älskade lita! ♥



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: