Allt om Bexter

2011-01-17
01:48:19

Borta bra men hemma bäst!




Nu var man hemma från storstan. De har varit skit skoj =)
De har varit mycket skratt och konstigt prat =P
Orkar inte ta allt i detajl vad vi har gjort men i stora drag så har vi
kikat runt i Många affärer, fikat, bowlat (jag vann), besökt NK,
varit på bio och sett Easy a, träffat en kompis
 och varit på möte =) de är typ de som har hänt.
Jag är jätte nöjd, hade kunna tänkt mig att varit där
nån dag till, de blir så stressigt annars.. får ta och fara 
dit snart igen ;)

De blev inte av att vi tog så många kort men
har iallafall bildbevis på att jag vann bowlingen =P
lägger upp nån bild senare idag för jag ska plugga och
fixa lite saker..
men nu kära vänner ska jag sova en stund =)
om du inte redan sover så får du sov gott när de är dax!
Natti 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: