Allt om Bexter

2011-01-03
17:44:57

Kärring!!!!



Hopp, idag när man försöker ringa och
få lite hjälp av sjukvården så blir man
behandlad som om man vore helt hjärndöd!
Den där kärringen på vårdcentralen sa för de första att jag kunde 
väl gå till den vårdcentralen jag tillhör i min egen
kommun när jag sa att jag ville undersöka 
om de va ett Ganglio jag har på handledsryggen..
Sen när jag sa att jag oxå kanske hade förfrusit mina 
lilltår så idiotförklade hon mig, hon ba: Ja men de
är ju inget läkaren kan göra något åt. Du måste ju klä på dig
ordentligt! =O precis som jag inte vet de da, men de är
ju liiite försent nu! Man kan väl iallafall titta, men inte enligt den där Tanten!!

Sen ville jag kolla upp mina revben på v-sida för dom
står ut mer än på h-sida + att jag har varit öm på
dom i några dar så jag har inte kunat ligga på
den sidan, men de va ju inte på tal att ens nämna de för "drottningen" som
vet allt och kan allt!
Jag har rätt att söka vård precis vart jag vill i hela landet
men de verkar inte hon vet!
Jag var ssåååååå här nära att "tala" om för henne
att hon är en sur kärring som inte borde jobba där och
att hon är helt bombad! Jag ångrar faktiskt att jag inte gjorde
de, de hade varit såå skönt!  Men de går kanske och ta reda på
vem jag pratade med... humm?
 





Kommentarer:
#1: Knut / Sandra :P

Hej min vän. Oj, du verkar lite arg... Vet själv hur det är. Tyvärr är det ju så att man först måste gå till sin egna vårdcentral, så att de sen kan skicka vidare en om det så behövs. Har ju varit ett antal ggr hos läkaren med min mage och har alltid varit tvungen att gå till vårdcentralen i vår kommun först och sen har de kunnat skicka mig vidare efter en "första bedömning".



Såg på nyheterna att det var en som blev åtalad för att ha skrivit negativt om sin arbetsplats... så var försiktig med vad du skriver här på bloggen :P



Hoppas det löser sig med handleden och det andra - så att det inte är ngt allvarligt!



Kram och Godnatt! :)

2011-01-05 @ 00:16:13
#2: Sandra igen

*"Skrivit negativt om sin arbetsplats OFFENTLIGT" skulle det stå :P

2011-01-05 @ 00:18:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: