Allt om Bexter

2011-01-08
21:07:47

Paket, igen =D



Bion igår tyckte jag va jätte bra =)
Vi såg Narnia i 3D, man kan ju säga att de va "lite" skillnad
än att se..vanligt.
Fick reda på igår att de va en kristen som har skrivit den,
så när man tänker efter så ser man ju olika kristna saker i den.
Som tex dom sju svärden..7 är Fullkomlighetens tal. Sen så va de
på ett ställe som dom säger (kom inte ihåg precis hur dom uttryckte sig, men typ) att på
er "resa" så kommer ni utsättas för frestelser.
Så är de ju i verkligheten, att vi utsätts för olika saker.
Tycker Du ska gå och se den! =)


Idag har jag jobbat, först så satt vi två timmar och hade introduktion (jobbigt men
vi får ju betalt=)) sen så jobbade vi till halv 4.
Sista huset vi skulle städa va hur nice som hellst, fick lust
att hoppa i en sväng men de vågade vi inte =P


hehe.. bilden vart liiite suddig, hade nämligen lite brottom därifrån.

Å imorgon ska man jobba igen, man kan ju
hoppas på att man bara får syn hus, orkar inte städa.. inte om de ska vara sånt
här stor hus som detta med 3 våningar.
Men de är rätt gött och ha lunchrast i dom ;) höhö

--------------------------------------------------------------

Efter jobbet hämtade jag ut detta.. =)
wohoo, ännu en klänning =D men fick dock inte
halsbandet jag beställde=( så ska ringa om de imorgon..
tänker ju inte betala för något jag inte fått!



Så ser denna ut =) den va jätte fin!
lite u-ringad men får fixa de på något sätt. =)



Kommentar:
#1: snutten

Snygg klänning!! =) Puss på dig

2011-01-10 @ 15:31:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: