Allt om Bexter

2011-07-19
23:00:00

Effektiv =)


BLOGGA MÄNNISKA!!!!
De va de första Sebbe sa ikväll =) haha tyckte de va skojsigt!
De enda jag har att säga idag är att jag tycker 
jag varit rätt effektiv idag =) 
Gick upp typ halv 12 då jag damsugade hela lägenheten, satte på en 
tvättmasik, sen blev de frukost! MUMS! 
Sen har jag fortsatt att tvätta å tvätta =) 
Sen så satt jag igång och bakade en morotskaka (igen) för 
de blev över massa morötter på jobbet.. och 
medans jag höll på med den så lagade jag en Tacopaj till snutten 
nu när hon kom hem ikväll=)
 Och nu har jag precis bakat Mellanmålsbullar! =) de är oxå MUMS! =P

Ska blli skönt att bara jobba 2 dar nu, sen har jag äntligen en ledig helg!
Men de verkar som Snutten vill att jag ska följa med på fotograferingen på
söndag kväll.. såå de blir nog så.
NU ska jag äta mina bullar å ta lite juice =)



 


Kommentarer:
#1: Sebastian

Härligt att du lyssnade på mig!:D



STOR Kram till dej!:)

2011-07-20 @ 22:27:07
#2: snutten

Tack Beckis! För en supergod Tacopaj. Det var verkligen mums efter att ha suttit en hel dag på en buss. LOVE U!!<3<3<3

2011-07-27 @ 10:19:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: