Allt om Bexter

2011-07-09
23:57:43

Fin ridtur i Norge


 Igår så följde jag med Louise igen till Norge igen
och sov över natt =)
De va meningen att vi skulle rida igår men de vart rätt sent
plus att de va riktigt skit väder! Så vi gjorde de idag =)
De va verkligen kanon fint där! Men de låg mitt i skogen, värre än här =P men som sagt, de va 
super fint!
 Gick inte så bra att få bra bilder när man bara har mobil, man
ser liksom inte hur fint de är + att vi stannade inte så mycket
för att jag va tvungen hem till Sverige igen..

Några bilder från idag iallafall =)


Louise rider först och visar vägen + att Emil måste gå
först annars så kan de bli lite bråk.






Sötis =)



De känns att man suttit på denna idag, en cowboy sadel




Å han är så fin och så snäll! Längtar tills jag får rida honom igen
uppe i den där fina skogen! =) "Lilla" Guinness 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: