Allt om Bexter

2011-07-05
23:40:33

Full rulle..


Hallo! =)
Usch, de har varit såå mycket nu!
Jag skulle ju lägga upp en bild på den andra handväskan
jag köpte av läkaren men vi åkte ju till Uddevalla och sen har jag jobbat
väldigt mycket. Känns som jag nästan bor på de där sjukhuset..

Sen så har jag och syrran målat
om sovrummet.. de är drygt och tråkigt att måla
så mke =/

Som sagt, de är nånting hela tiden och de där jobbet
tar ju knäckten på en!! Är ju helt slut när man kommer därifrån
och när man väl är ledig så orkar man knappt göra något
för att man är så slut.



Så här såg rummet ut när vi nyss hade börjat,
kommer bilder sen när de är helt klart med inreding å så. =)


Men här är iallafall handväskan och plånboken!


Inte världens bästa bild.. men men





Vad tycke ni om dessa inköp?? =)



Detta var förresten då jag va med hem till syrans svärföräldrar.
Isak, Erik och Gabriel sitter och badar
i de fina vädret =) Sötisar!







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: