Allt om Bexter

2011-07-17
20:54:25

Utkast: Juli 17, 2011

Jaha.. sitter på jobbet och har ingenting att göra.. =/
Vi har 6 patienter på våran färg som typ sköter sig själv, så de är lugnt.
Men nu är de bara 1 timme kvar tills man får gå hem, sen blir de att
sova nån timme sen ska man hit igen.
Ska bli skönt att va ledig på tisdag, har jobbar fredag, lördag, söndag
och sen imorgon.
Och sen ska jag hit på onsdag o torsdag sen så blir jag lååång ledig! =)
fredag, lördag och söndag=) då far jag hem till päronen/skogen.
Får se om jag ska på fotografering på söndag och ev luncha, men har inte bestämt mig ännu...

Nä, nu kanske man ska ta och göra lite nytta.. städa och fylla på
stickvagnarna sen spela lite spel på datorn =P De är tufft att jobba på sjukhus



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: