Allt om Bexter

2011-06-02
23:13:22

Ååå.. shopp ångest =(



Jaaa, idag da så åkte jag o syrran
och hälsade på hennes kompis så har varit där heeela dagen!
For halv 11 å kom hem nu halv 10 ikväll, så
har nyss varit ute och gått =)
Men iallafall.. jag shoppade kanske lite fööör mke!
Men som jag försöker säga till alla, att jag shoppar egentligen
inte mke.. har vissa infall ibland och då drar de ofta iväg.. men jag är igen sån
som shoppar för över tusen kroner varje veck, kanske en gång i månaden..MAX inte ens de!
Inte så ofta jag hittar något jag verkligen vill ha.

Men jag har ännu inte sagt något till mamma, för då lär jag väl inte
få komma hem nästa helg.. men ska berärtta de imorgon annars så
kommer jag få ont i magen.
(vart lite över 1000kr... MIMMI, säg INGET till mamma, jag gör de själv =P )

Lägger upp nån bild sen.. får se om jag hinner imorgon innan jag börjar jobba,
annars så får de bli på lördag kväll.
Men de va kul att hälsa på Lina =) hon klippte mig oxå förresten,
de va bra så slipper man gå och lägga ut flera hundra på de.


Nu blir de väl snart att hoppa i säng, ska upp kl 9 o
ut och gå sen hem å käka frukost, gå på willys och
fixa matlåda till jobbet.

Sov gott folkens och ha en Underbar fredag imon! =)


 


Kommentar:
#1: mimmi

Hejsan Goding!!

Du kan var lugn jag ska inte skvallra. you know i löv ju.

stor kram

2011-06-02 @ 23:27:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: