Allt om Bexter

2011-06-01
18:48:28

Äntligen onsdag!


Å nu är den här dagen oxå över..
De är ganska kul att jobba men som jag sa förut
så blir man så trött för att de är så lite att
göra, o då går ju tiden så
segt! =( känns som en evighet till kl 4..


Men imorgon är jag ledig och på fredag går
jag kvällen så de ska bli
"lite" skönt att få sova
ut nu i 2 dar! =)
 
Nu har jag varit ute och sprungit igen.. fy va de är jobbigt
alltså! (jag vet... ja är otränad) men de är
ju de jag försöker enda på nu =)
Idag har jag varit nyttig och ätit baconsallad, igen =)
men de är ju såå gott.

Från de ena till de andra.. Snutten slutar om 10 min o när hon
kommer hem så ska vi prata lite om vad vi ska göra ikväll, om
vi ev far till ........ och hälsar på hennes bästis =P eller om
vi blir hemma ikväll och åker dit imorgon en sväng
eftersom vi båda är lediga = )



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: