Allt om Bexter

2011-06-27
00:34:45

Hemma..


Hejsan Vänner!
Jag har inte uppdaterat något i helgen pga
att jag inte varit hemma..
Har varit i Uddevalla på beskö igen =)
De har varit en midsommar konferens där i helgen och
sen så hade vi våffelkyrka ute på Smögen=)
De va jätte kul! Mycket ungdomar!
Fastnade speciellet för en kille, inte för att jag var/är intresserad
av honom utan för att han kändes speciell.. hum vet inte
hur jag ska förklara =/ men han var inte som dom andra som kom in där..
fick nästan nöd för honom.. han va som sagt speciell.
Han är sökt av Gud, så hoppas att han kan komma i kontakt med
andra kristna. Sarah gav honom en bok oxå som
jag hoppas han läser. Tror de kan
hjälpa honom.

Sen var de så gulligt av honom när kan skulle
gå, han kom in i köket och ville ge en Hej då kram =)


 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: