Allt om Bexter

2011-06-30
10:01:38

Söt och go

 


God morgon =) Vilken Underbar dag!
Snacka om att ha tur att va ledig just en dag som denna.
Idag ska jag nog sola lite med Bullen om de inte blir försent.. Annars så blir de att sola lite själv här på gräset.
Jag har nämligen en tid på sjukan idag,, de är okej att va personal men att själv
vara patient känns så där =/ men men

Sen vet jag inte om jag ev skulle följa Mimmi å hennes familj hem till 
hennes svärföräldrar i eftermiddag.. Jag får se vad dagen bjuder på, kanske är helt
förstörd efter besöket på sjukan......

Iallafall.. igår när jag stötte på Snutten i korridoren så hade hon varit ute 
en sväng på rasten och då sett en fiskmåsunge som sprang omkring.. han va tydligen jätte liten=)
När vi slutade för dagen så gick vi den vägen där hon hade 
sett dom.. tillslut så hittade Snutten den =)   
När vi står där på gräset utanför sjukhuset så ligger de en till bebis där.. men han var helt stilla=/ MEN han
levde men de verkade som han kanske hade skadat sig eftersom han inte rörde sig..
Idag när jag ska upp dit ska jag se ifall dom lever. Tycker så synd om dom, dom har lixom ramlat
ner från boet.. som förmodligen är på taket på sjukhuset =/


Stackars liten, ligger där helt solo!






Mmm.. gott! Banan. äpple, persika och grädde =)
De här vart mitt mys igår =P


 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: