Allt om Bexter

2011-06-14
18:58:41

Facebook??


Inatt kom jag och tänka på facebook. Jag är anti FB för jag tycker
folk är helt beroende av de.. alla vet allt om alla, man har verkligen
inget "eget" liv. Många blir ju stressade för att
dom inte loggat in och sett vad som hänt dom senaste timmarna... =O
tycker de är helt sjukt att man kan va så beroende av en sån sak som FB!
De finns väl viktigare saker här i livet!!



Men jag funderade på att skaffa FB BARA för att då skulle
jag välja vilka jag ska va vän men och inte.. Har just insett att många
som är mina vänner inte är de på riktigt!



En Riktig vän för mig är nån som man kan lita på, som ställer upp för en och
varken går/pratar skit bakom ryggen!
Tror inte jag skulle ha så många vänner på FB då.. som alla andra, som har flera hundra..
man blir ju lixom vän med ALLA bara för att man vet vem dom är
men man umgås inte med dom. =O Sen så är de väl oxå nästan som en tävling, vem som har flest.         

           
     
                     

                       





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: