Allt om Bexter

2011-06-23
17:40:57

Pappa: Vad ska du med en väska till??

 


Igår åkte vi hem till en läkare som jobbar på sjukan.
Hon skulle göra sig va med MÅNGA handväskor m.m. och allt är bara märke,
därför var de inte så billiga.. "Oops I did again"..
Men jag fick pengar av familjen, så jag åkte och betalade den lilla väskan.
Ska även köpa en större väska + en matchande plånbok men dom har jag inte hämtat
 eftersom inte betalat de ännu,
måste vänta på lön =P men kommer lägga upp bild på dom oxå.





De här är min födelsedagspresent som jag fick i förskott av familjen =) 
Är den inte fiiiin?? =D





Vitt o guld=) De är fint.
Jag fick ge 100 kr för den eftersom de är inget spec märke.


Den här plånboken fick jag av henne =) de va gulligt tyckte jag.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: