Allt om Bexter

2011-03-24
22:53:52

Äntligen över...


Nu är äntligen jobbet över för denna gång här i Norge..
Imorgon ska vi äntlligen få fara hem till kära
Sverige igen.. men mamma å pappa vet inget (tror jag)
ska bli gott och få sova i sin egen säng igen =) längtar!

Men blir bara hemma över helgen, för sen
så blir de att fara till lägenheten på måndag kväll
för jag ska upp på sjukan och träffa chefen på ortoped avdelningen
angående jobb i sommar ;) hoppas jag kan bli erbjuden jobb där 
men ändå inte.. hade ju velat jobba på sjukan i Karlstad men vet inte hur 
de blir ännu, skickade ett mail idag och frågade när man kan få besked.
Men nu ska jag hoppa i säng, min ögen är rätt trötta! Va förresten och käka
på Kina ikväll med chefen, mm de va gott! =) så nu är man inte hungrig på några timmar ;)

Hoppas ni får sova så gott!
Kram från Norge =P



Kommentarer:
#1: Sumatie

Lycka till med allt :)

2011-03-26 @ 14:08:49
#2: Sumatie

Om du vill länka till min blogg så är det en ny adress http://detarfredomduvill.blogspot.com/

2011-03-28 @ 13:21:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: