Allt om Bexter

2011-03-30
16:41:46

så där ja..


Vart ingen shopping m.m idag, tar de imorgon för jag vart
så trött.. men mötet gick bra tror jag, han skulle ringa i veckan.



Nu har jag beställt lite mer kläder, vart ganska dyrt men
ska ju inte ha allt    bara kul att beställa, prova och sen
skicka tillbaka=) men den kläningen jag ville ha kommer
mitten av maj! suck.. den som
jag ville ha med mig på resan.
Å jag har ju sagt för typ... 1 1/2-2 månader sen att jag skulle
berätta vart jag skulle åka. =P
Jag och ett gäng ska åka ner till Israel den 25 april till den 4 maj ;)
de ska bli spännande kan jag lova! + att de ska bli skönt med lite värme.
Vi kommer att få 3 dagar med sol och bad sen så bllir de
att fara runt och se Massa saker! Om jag ska va ärlig så vet jag inte
riiiktigt vad som kommer hända där nere, förutom att vi kommer bo på 3 olika hotell. =)
men hur som hellst, de kommer bli bra iallafall. Längtar!



Kommentar:
#1: snutten

Can't wait to get there=D

2011-04-01 @ 13:55:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: