Allt om Bexter

2011-03-29
22:40:15

Sällskap??


Hallå bloggvänner!
Tbx i lägenheten hos syrran, har kikat på halv 8 hos
mig och betalat en räkning och de kommer en till om ca 10 dar =P
har nämligen beställt 4 bikinis xD men de är bara 2 stycken
i två olika storlekar. Hoppas att dom passar, måste ha nån ny nu när vi 
ska fara utomlands... ;) ska bli spännande att få komma till de landet!

Imorgon blir de att gå upp till sjukan och träffa chefen på ortopedavdelningen,
sen blir de shopping på apoteket =D massa sprit =P (oxå till resan)
sen måste jag till banken och fixa mitt nya Visa kort, till Onoff pga min sjuka dator, sola,
kika runt i affärer..



 såg ju att Cubus körde "ta 3 bet för 2" på allt smink, så man
måste ju passa på ;) sen vart jag sugen på att gå på bio men de är ju bara skit
där just nu typ.. så får vänta nån dag tills..


HOPP kommer =D den verkar ju rolig, eller?
men ett problem är att de är nog ingen annan som vill se den =P
trökigt utan sällskap men annars så får jag ta med mig Gabriel, då har jag någon att skylla på
iallafall ;)



Kommentar:
#1: snutten

Jag vill se den=)

2011-04-06 @ 09:14:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: