Allt om Bexter

2011-03-28
19:42:41

Sjuk men frisk..


Uff igår efterrmiddag va jag inte i form..
för de första så va jag trött efter skoter turen men sen så 
va de något annat som inte kändes ok. 
Så jag gick och la mig, de dröjde kanske 30 min sen så spyde jag =/ 
så jag tror jag fick nån magsjuka, som smittar på 5 sek och går över på en dag.
Så nu är jag frisk igen =) Så imorgon åker jag till lägenheten, fick lov att skjutta upp 
mötet med chefen på 41:an till onsdag kl 10.00. Bäst att va hemma en dag till 
så att smttrisken inte är lika stor. Dom säger att från då man är symtom fri så ska 
de gå ungefär 24 timmar för att inte smitta.



Nu ska jag ta något i mig, middagen bestod av ca 4 msk  
hemma gjord potatismos. Milt och bra för magen. =)
Och nu så börjar ju halv 8 hos mig =) de är ju från Dalarna ;) lilla Mora
Ha de göttans!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: