Allt om Bexter

2011-03-06
14:14:53

Söndag!


Denna dag började med att jag fick hjälpa pappa
att fixa lite för han fick larm av polisen att det hade hänt en skoter olycka...
(pappa är med i fjällräddningen)
Jag fick inte följa =( för de va tydligen väldigt svårt att ta sig fram där olyckan
inträffade, pappa viste inte ens om dom skulle klara att ta sig fram.
Får höra när han kommer hem hur det gick med honom,,

Nu sitter jag i soffan och har kikat på Vasaloppet!
ojojoj.. de va spännande där på slutet, när norrmännen va efter
Jörgen MEN dom hade ju så klart ingen chans ; )
tycker tyvärr att de va tur att Norge inte vann,
dom är såååå kaxiga =P
Men nu så är de ju 5 milen i Oslo, får se hur den går..
hoppas så klart att nån svensk kan ta hem detta..
hade varit lite roligt faktiskt med tanke på att
norrmännen är kaxiga! (Stian) =P

Från de ena till de andra, så här ser kläningen från Only som jag köpte nu
när jag va ner å shoppade lite =P




De vart även en...

Volumaster =) är såå nöjd, kostade bara 399:- som hittat! =D
&
så va jag tvungen att köpa nya skoter stövlar + att jag bjöd
Bullen på bio =)
SÅ på 1 dag shoppade jag för cirkus 1.500:-
(Oj, de va inte riktigt meningen =P)

aja, nu ska jag å Snutten fixa semlor sen ska
jag fixa hennes hår och fortsätta se 5 milen =)

Ha en göttans sönda! =)






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: