Allt om Bexter

2011-03-21
22:58:18

Vilken dag...


Hej bloggläsare.
Alla kanske inte vet de men Jag å kussen är i Norge igen och jobbar,
kom hit i tisdags kväll.
Stian va då i Sverige så han kunde inte hämta oss inne i Oslo så vi va
tvugna att ta tåget hit till Tomter.. de va spännande. =P Sandra har knappt åkt tåg och
jag vet inte alls hur det funkar i Norge men vi kom fram till slut=)

De som hände i helgen va inte så mycket. På fredag efter jobbet så va
vi några stycken som åkte och käkade och sen bowla vi... som vanligt=P gick
kanske inte sååå jätte bra men va inte i form för bowling just då.. =P
Sen på lördan så va vi oxå ute och käka men då va de bara chefen och en kompis till honom.
Efter de så va de meningen att dom skulle titta på bio och att jag
å Sandra skulle ta tåget hem, men då va de så att tåget hade precis gått och nästa tåg gick
om 2 timmar =/ så de slutade med att alla for hem för att ta de lugnt.

Söndagen bestod utav sovmorgon och sen så åkte vi ner
till fabriken och jobbade 4 timmer sen hem till kära datorn=)

& nu idag efter jobbet så for jag å Sandra till Ski å skulle
kika om de fanns något att shoppa.. hittade en fin hårklämma som jag i nästa affär trampade
sönder=( gissa om jag vart lycklig! =D NOT! =(
Då va de bara att gå tillbaka och köpa en ny. Blev dock sponsrad av Sandra med 10 kr =P
Så nu är jag både glad och arg för att de gick som de gjorde... köpte även
ett armband på Gina Tricot som Omöjligt kan gå sönder för de är bara ett snöre typ =P
Just ja, sen shoppade vi loss på matafärren oxå =P en JÄTTE söt Nugattitub=P


Här är då den omtalade hårklämman =) Som sedan dog.. ↓ =(
                                                                                           

See... den är i tre delar.. suck  men det fanns ju fler kvar som tur va =)


Här är armbandet som (förhoppningsvis) inte kommer gå
sönder =)


Man kan till och med hitta bra saker inne på en mataffär,
som tex denna söta lilla sak =)
Perfekt att ha med sig när man ska utomlands...... ;)


haha sen de bästa på hela dagen va att nu när vi for hem
från Ski så tullade vi oss lite med papper utanför rutan + 1 varv i rondellen =D haha de va skit 
skoj, båda var (är) jättte trötta så vi skrattade och grät xD och Sandra glömde typ bort  att köra
så jag tror våran fart va ca 50 =P sen utan på allt detta så vart vi stoppade av
POLISEN =D haha men de gick bra, båda va Ganska nervösa =P



Kommentar:
#1: snutten

Vilka fina och söta=) saker du hittat. Jag vill också.. Puss på dig

2011-03-22 @ 12:50:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: