Allt om Bexter

2011-05-02
13:43:35

Hej sverige :-)
Hej sverige. Jag glömde ju att uppdatera min blogg.. Men jag är iallafall i Israel. Kommer till Sverige på onsdag kväll. Vi har de bra här sett mycket olika saker,badat och solat. Dock så har alla bränt sig.. Man kan säga att de gör liiite ont. Nu idag så har vi 36 grader, de är nästan lite kallt.. Not! Idag har jag använt solskyddsfaktor 50 och legat en stund i skuggan på stranden. Sen så shoppade jag lite. Men nu ligger jag, Sandra och Mattias vid polen.:-)Sarah och mamma är vid shopping centret å Simon sitter inne. Kommer ev uppdatera 1 gång till innan vi far hem annars så får de blir på torsdag då jag är tbx i drevis. Ha de så bra alla ni som jag känner och inte känner. Kram från ISRAEL!;-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: