Allt om Bexter

2011-05-18
18:33:04

Israel


Detta är några bilder från Israel =) har bara lagt in bilderna från
mobilen ännu och de va nästan 200 kort.


Flyg platsen i Israel =)





Hmm.. Ett olivträd och nån konstig sak som plötsligt kom upp..


Stranden vid Genesarets sjö, bara massa små snäckor


Också detta vid Genesarets sjö på kvällen innan middagen




Söt va? =) Detta är uppe på Golanhöjden. En konstnär som gjort massa olika
saker av skrot efter sexdagarskriget.


Soldater mitt bland kosorna..


I Nazaret hittade vi denna söta varelse som vi bara
var tvungen att klappa =)


Var ju självklart vid Jesu grav.


Jag och Snutten var till en juicebar i Jerusalem =) mm gott!


Närbild på Klagomuren


Detta är muren som skiljer Israel och araber åt... Våran busschaufför hade special tillstånd för att få
komma in i Betlehem.
Betlehem tillhör ju inte Israel utan Västbaken och därför får
judar ej komma in där.


  


Kommentar:

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så kan jag lägga till dig med:)

kram

2011-05-18 @ 20:34:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: