Allt om Bexter

2011-05-30
20:35:31

Puh vilken dag..


Å, den Här dagen har varit lite jobbig kan man säga...
Har gjort TVÅ saker som är Väldigt ovanligt
för mig.. =P kan ni gissa?? 
1. Jag har jobbat idag =O =P Min första 
dag på sjukhuset =) 



Det gick bra, va Väldigt lugnt och de va just de 
som va jobbigt. Blir lite små tråkigt + att tiden går 
ju såååå långsamt! Så jag gick hem hela 9 minuter innan jag slutade, så nu ligger
jag - på flexen. Men de tjänar jag in imorgon =) 

2. När Snutten hade slutat och kommit hem så 
gick vi ute och sprang! Puh.. de va jobbigt MEN de 
gick mycket bättre idag än förra gången, de är 
positivt =)

Såå.. jag tycker jag varit rätt duktig idag=) Eller hur? =P

Men nu sitter jag i soffan, kikar på "Victorias liv"  på 4:an
och bara tar det lugnt. Men måste nog upp på Willy:s och
köpa nån lunch till jobbet imorgon...=/ tror
de får bli sallad =)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: